Bratislavské Závodisko čaká na tragédiu
 Účastníci ťažkého pádu v oblúku bratislavskej vnútornej dráhy Petra Výtisková a Piotr Krowicki budú v poriadku. Pôvodcom pádu bola kobyla Benafi, ktorej jazdec Piotr Krowicki pri páde na tvár na chvíľu stratil vedomie a potom nemohol komunikovať, takže bol prevezený do nemocnice, kde vylúčili vážnejšie zranenia a po rýchlom zlepšení jeho stavu ho prepustili. Poľský džokej pre turf.sk povedal: „Neviem či sa kobyla pošmykla, alebo do nej niekto vrazil. Bolo to v sekunde - bežala dobre, bez problémov a zrazu sme boli na zemi. Neviem čo sa stalo, ale na vnútornej dráhe v Bratislave už jazdiť nebudem.” Pád spôsobil problémy ďaľším koňom, vrátane Diamantixy, z ktorej spadla Petra Výtisková, ale noha jej zostala v strmeni a uvoľnila sa až po asi 20 metroch. Výtisková zostala na dráhe v bezvedomí so zapadnutým jazykom, ktorý jej ešte pred príchodom sanitky vytiahol jeden z divákov. Podľa informácie od Lubomíra Rokytu je Petra Výtisková s otrasom mozgu v nemocnici na pozorovaní, vyšetrenia však vylúčili zlomeniny a vnútorné zranenia.
 Behom tohtoročných troch dostihových dní to bol už druhý ťažký hromadný pád v oblúku na vnútornom ovále a ich bilancia je jeden mŕtvy kôň a dvaja džokeji v nemocnici. Otázka znie, čo ešte potrebujú bratislavskí organizátori na to, aby konečne zrušili životu nebezpečné a neregulérne dostihy na vnútornej dráhe? Organizátori dostihov na celom svete majú na zreteli v prvom rade bezpečnosť jazdcov a koní, ďalej regulérnosť dostihov vo vzťahu ku stávkovej činnosti, potom všetko ostatné a až na poslednom mieste snahu o čo najmenšie poškodenie dráhy. Vedenie Závodiska však dostihy riadi kocúrkovským systémom, takže v Bratislave platí presne opačné poradie...
 Je ťažko pochopiteľné, prečo sa na hlavnej dráhe bežia dostihy klusákov, ktorí sú na malé dráhy zvyknutí a pri ich rýchlosti by im vnútorný ovál nerobil žiadne ťažkosti, organizátori však nechajú bežať 12 koní v šprinte na 1000 metrov na vnútornej dráhe, ktorej oblúk je navyše klopený opačne, teda klesá smerom k vonkajšiemu okraju a pretína ho cesta s vyjazdenými koľajami. V týchto podmienkach, v tempe okolo 1000 metrov za minútu, každé zaváhanie spôsobuje vážne kolízne situácie, ktoré dostih čo dostih ovplyvňujú výsledky, to ale Závodisku zrejme vyhovuje, pretože z toho ako organizátor stávok profituje.
 Alebo že by Závodisko chcelo po vzore českého Jockey Clubu dostať dostihy do bulvárnej tlače, kde majú prednosť škandály a tragédie? Memoriálov máme dosť, vedeniu Závodiska Bratislava sa to však zrejme máli...